måndag 24 januari 2011

Härliga dag!!!
Idag är Moa ledig från dagis då dom har planeringsdag eller nåt. Super skönt är det i alla fall och vi unnade oss en härlig sovmorgon i morse. Ja Moa och jag då. Philip vaknade pigg som en lärka vid halv sju. Men det löste jag med lite leksaker i min säng ;-). Idag är jag piggare och lite mer med i mtachen *haha* nog för att det är trevligt att kalasa men jag är glad att det inte händer allt för ofta längre. Urs man börjar ju bli gammal...

Jag har precis avslutat pass 4 och 5, härligt!!! Så här blev mina pass, hur körde ni era?

Pass 4

Uppvärmning: Hopprep 1 x 2 min

Bäckenlyft: 3 x 12
Plankan mage ner: 3 x 60s
Situps med vridning: 3 x 15
Exetube: Flies: 3 x 12

Pass 5

Ingen uppvärmning då jag körde passen efter varandra

Bakåtspark: 2 x 20 per ben
Breda armhävningar: 3 x 12
Plankan mage upp: 2 x 20s
Exetube: Framlyft axlar: 3 x 12

Länk till passen hittar ni här:
Pass 4
Pass 5

I kväll ska jag ta på mig min lyx hemmafru kostym igen och bege mig på LPG - Life is goooood!!!

Ha en bra dag alla vänner. Vi hörs i morgon

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar