torsdag 6 januari 2011

Projekt pojkrum och LPG

Så då var det nya året i gång då. Årets första projekt ska bli Philips rum. Vi ska strax åka iväg och köpa färg sen drar projektet så småningom igång. Vitt ska det bli men med blåa detaljer. En tavellist ska jag ha som eget projekt och måla blå, där ska bland annat den fina tavlan stå som Philip fick i droppresent av sin gudfar och hans flickvän!!!!

En helt annan grej, jag ska fuska. Eller nä jag kallar det inte att fuska men vissa kanske gör det. Jag ska unna mig en hel kur LPG behandling. För er som inte vet vad det är kommer lite info här.

"Många använder LPG för att reducera celluliter och forma fram en smalare kropp - en mycket effektiv behandlingsform men som också kräver att man samtidigt själv följer upp med kost och motion.

Men den mest dokumenterade effekten av behandlingen är förbättrad cirkulation och lymfdränering d.v.s. din kropp rensas ut på slaggprodukter och du får igång ämnesomsättningen."


Så om det verkligen ger resultat lovar jag er bilder snart både startbilder och "nu" bilder.

Igår hade vi en massa goa vänner på besök. Bland annat fin besök från andra sidan landet ;-) Philip var glad för en kompis, Moa visserligen ÄNNU gladare!!!

Nu är det dags att ge sig ut i snöstormen!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar