söndag 2 januari 2011

Jag är tillbaka...

...efter en härlig jul och nyår. Kände att jag behövde en liten paus från cyberrymdens värld. Men nu är det nytt år och nya friska tag som gäller. Jag känner på mig att 2011 kommer att bli mitt och min familjs år :). Nya tjänsten är så gott som klar och löneförhandlingen gick över förväntan!!!

Julen spenderade vi hos mina föräldrar och på juldagen kom N:s mamma förbi.

En julfin Moa framför mormor och morfars gran

Snälla hade vi alla varit för tomten kom på besök.

Nyårsafton spenderade vi hos våra grannar med våra goda vänner T & F. Temat var maskerad och självklart var vi alla laddade. Moa skulle vara Törnrosa men ändrade sig snabbt när hon såg min kostym. Så stora och lilla snövit gick på fest tillsammans med mini stålmannen och en jävla apa ;-). Skämt och sido, N vad utklädd till ett party animal.

Snövit stor och liten

Min kära sambo

Nyår var verkligen super trevlig och med en sån start kan inte året bli bättre. Jag har "unnat" mig en hel del dessa dagar men vågen har stått hyfsat still. Jag brukar inte ge en massa nyårslöften som jag ändå inte kan hålla men en sak lovar jag mig själv och er: NU KÖR VI (igen ;-))!!! Sommaren är bara några månader bort och innan man hinner säga bikini så är det midsommar. Nya vikt och mått uppdateringar kommer den 15/1. Jag funderar på att sätta ett delmål, vet inte riktigt vad än, det får jag återkomma med!

Önskar er alla ett super bra 2011!!!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar