torsdag 20 januari 2011

Join the movement


År ni med? Ska vi göra en deal du och jag? Vi hänger på Stadium och Olgas utmaning och tränar 21dagar i rad och sen delar vi med oss av våra erfarenheter!!!!! Jag måste komplettera mitt hemma gym med gummiband och hopprep så jag får köra från i morgon och då blir det både dagsens och morgondagens pass. Här finns verkligen inte plats för dåliga ursäkter. Jag har två barn och en godisätande sambo. Det är inte ett hinder utan en extra morot för att komma i form till beach 2011. Vad är din? Så gå in på www.jointhemovement.se och bli medlem.

NU KÖR VI!

Kram C

2 kommentarer:

  1. Härligt ;)

    Du är så duktig, vilken karaktär!
    Själv har jag lite smått börjat att ändra mina matvanor nu i veckan ;)yes, det är en början iallafall.

    Keep up the good work!

    Stor kram
    Fia

    SvaraRadera
  2. Tack :)! Men det är väl jättebra att du börjat ändra dina matvanor. Är det något jag lärt mig så är det att maten är A & O. Mina första 5kg gick jag ner nästan enbart genom ändrad kost!

    Jag hejar på dig!

    KRAM

    SvaraRadera