söndag 23 januari 2011

Dagen efter...

Hej, hej!
Hur mår ni idag? Här har vi det lugnt och skönt man är inte lika kaxig i dag utan mår mer som man förtjänar ;-) Men oj va trevligt det var i går. Och farmor var en utmärkt barnvakt!!! Tack, det kändes super att få vara Niclas och Camilla för en kväll och inte mamma och pappa...

Ingen träning i dag utan det får bli pass 4 och 5 i morgon i stället. Lyxat med en pizza har jag precis gjort oxå! Mumma, men i morgon blir det nya friska tag igen och LPG står på kvälls schemat, härligt. Bjuder på lite bilder från igår:

Jag och bästaste Frida!

Glada killar

Benny ville spänna sig lite...

...Å då ville inte jag vara sämre.

KÄRLEK <3


Festen fick ett snabbt slut för min lillebror ;-)

Nä vänner, nu ska jag sjunka ner i soffan igen. Vi hörs i morgon!

KRAM C










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar