lördag 22 januari 2011

Pass 3

Hello Ladies & gentlemen!

Hur mår ni i dag? Tränat än? Ni är väl med?
;-) Har precis kört pass nummer tre, härligt. Min runda blev så här:

Uppvärmning: Hopprep 1 x 2 min

Sidoutfall: 2 x 8 per sida
Bänkdips: 2 x 12
Sidoplankan: 2 x30 sek
Exetube: Axelpress: 2 x 12
Exetube: Framlyft axlar 2 x 12

Länk till dagens pass finns här!

Ni har väl kommit igång med träningen? Sommaren lurar runt hörnet men än finns det gott om tid kvar. Som ni vet har jag varit hyfsat rund hela mitt vuxna liv, såg ut som en köttbulle på studenten 2000. Karaktär vad är det? Nej jag har nog en av Sveriges sämsta karaktärer. Det jag vill säga är att kan jag så kan DU. Det gäller bara att få tummen ur. Gör inga drastiska förändringar för då ledsnar du snabbt. Börja med maten. Skriv ner vad du äter under en vecka, du kommer snabbt se vad som är bra och vad som är mindre bra. När du väl börjar äta bättre kommer kroppen att belöna dig med viktnedgång. Jag lovar, jag är ett levande exempel.

Jag vill inte vara mallig eller Rub it in your face. Jag vill att du ska bli motiverad och känna lite nu jävlar. Jag har de senaste 10åren gått och tyckt synd om mig själv och funderat på varför jag inte har gått ner i vikt när jag faktiskt köpt ett gymkort. Ja man kanske ska träna också...
Ja, ja nu ska jag sluta predika men kom ihåg:
Du är själv ansvarig för DITT liv. Du och bara Du kan genomföra en förändring! Varför inte börja idag?

Till något helt annat, igår var jag på LPG igen. Alltså det är sååå härligt. Jag känner mig som en lyxhemmafru. När N kommer hem tar jag min väska och beger mig till skönhetssalongen. LYX!

Idag är det inflyttningsfest för hela slanten! Det ska bli riktigt trevligt. Mindre trevligt är att Philip numer vaknar vid tre, halv fyra och är super glad. Är vaken en timme och somnar om till halv sju. Jag tackar min lyckliga stjärna att jag tog nyårsdagen för i morgon är det Ns tur :).

Vänner, ha en super härlig lördag och lycka till med träningen så hörs vi i morgon!

Kram C


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar