tisdag 14 december 2010

Viktresan - uppdatering


Oj, oj jag kan inte hålla mig tills i morgon. Här kommer en uppdatering av mina siffror. Nu har jag det svart på vitt, det är värt varenda krona. Jag vet inte om någon av er följer Olgas blogg men om man läser lite extra i hennes inlägg i går så avslöjar hon min viktnedgång där ;-). Ni hittar hennes inlägg här. Helt ärligt, hur kunde jag förstöra min kropp genom att äta sådär... Det värsta av allt är ju att jag ätit så kanske de senaste 10-15 åren. *Suck* tänk att man ska behöva bli 30år för att förstå hur man ska ta hand som sig.

Såååå här kommer uppdateringen:

Igår fick jag ett nytt träningsprogram, herre j****r säger jag bara. Jag var på över våningen och tränade och familjen var nere, när jag ligger på golvet och flämtar kommer Moa upp. -mamma hur mår du? Jo tack det känns som jag ska dö. Då säger gullungen; -när jag blir mamma ska jag också träna så där. Mitt svar- lilla vän, börja träna MYCKET tidigare så slipper du ligga så här när du blivit mamma ;-).

Så, nu är det 5kg kvar och en herrans massa daller som ska fixas till. De första 5kg var lätta nu kommer utmaningen. Är ni med? Nu lägger vi ytterligare en växel så vi överlever julhelgen.

Beach 2011, VI ÄR PÅ VÄG!!!!

Hej så länge!



1 kommentar:

  1. Godmorgon!

    Vad duktig du är ;)
    Detta klarar du galant!

    Ha en bra dag

    Stor Kram
    Fia

    SvaraRadera