torsdag 16 december 2010

Snöstorm och pepparkakshus


I dag är det riktig snöstorm ute. Undra hur vi ska få hem lilla Moa i det här vädret. Fönsterna är helt täckta av snö så man ser knappt ut. I tisdags tillverkade v i pepparkakshus. Självklart var det Moa som bestämde hur det skulle se ut. N fick äran att göra ena gaveln, märkligt att allt han gör ska gå i temat AIK?!? Ja, ja när Moa kommer i tonrånen och ska trotsa sin pappa kommer hon att bli Bajare, det är bara att luta sig tillbaka och invänta ;-)


Nu är även nästan alla julklappar inhandlade, ingen idé att ligga på latsidan här inte. Men, tjejer jag behöver hjälp med en sak. På nyår ska vi på maskerad och jag vet inte vad vi ska klä ut oss till. Snälla hjälp mig och kom med förslag. Det skulle vara kul att hitta ett tema som passar hela familjen.

Från det ena till det andra. Idag är det 5år sedan vi flyttade in i vårt hus, hua vad tiden går och min lilla morfar fyller år i dag också!!!

Jag har precis tränat och ska sjuka ner i soffan med en kaffe medan Philip sover. Vem sa att man inte kan träna när barnen är vakna. Philip tyckte att det var så skoj när jag pustade och frustade.

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar