måndag 13 december 2010

Vänner

Idag är det 6år sedan en av mina vänner omkom i en trafikolycka. Jag var vid hennes grav i morse, det var så fridfullt på kyrkogården. Innan olyckan var man ganska slarvig med kontakten till sina vänner man tog varandra ofta för givet. Man levde som om man aldrig skulle dö. I dag är man mer medveten om att vad som helst kan hända när som helst. Tänker framför allt på den galna självmordsbombaren i stan i lördags. Vi är inte så skyddade som vi tror, tänk vad som hade hänt om han hunnit lite längre in på Drottninggatan. Jag ryser vid tanken på hur många liv som kunde ha slutat där och då.

Jag vet att mina vänner läser min blogg och till er vill jag säga att ni betyder otroligt mycket för mig. Även om vi inte hörs varje dag så tänker jag på er ofta!!! Jag hoppas att vi alla kan ses snart trots att vi bor så långt i från varandra.

Jag älskar er för dom ni är!!



I eftermiddag blir det julpyssel och luciatåg på dagis. Det ser jag framemot!

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar