lördag 11 december 2010

Dopet

Dopet är över... känns lite sorgligt för det har varit ett projekt som har hängt med ett par månader nu. Men oj va nöjd jag är. Allt blev så lyckat. Allt var super fint i kyrkan, de andra parets fadder sjöng två solosånger och Moa var så otroligt duktigt också.

Jag är jätte nöjd med maten och tårtorna och inte minst alla otroligt fina presenter!
Smörgåstårtorna gjorde jag i går och blev jätte nöjd!!!! En liten bild på den mindre varianten!



Doptårtorna hade vi köpt från Alimenta, super fina precis som Moas fast blå ;-)

Eftersom jag glömde att fråga om det var ok att lägga bilder på bloggen så väljer jag att inte lägga ut bilder på andra här men en liten bild på bloggerskan jag jag ju bjuda på *haha*


Stort tack till alla som gjorde Philips dop till ett fint minne!!!!


Nu ska jag njuta i soffan med ett glas vin. I morgon blir det idrottshuset i Tumba och Moas gympauppvisning.

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar