torsdag 9 december 2010

Tiden bara rusar

Oj, oj vad tiden rusar i väg. Hinner inte mycket nu inte, på lördag är det dop och jag har koll på det mesta. Men när dopet är över börjar nästa huvudbry, JULKLAPPAR!! Vi har inte köpt en enda julklapp än. Vi har bestämt oss för att ta tag i det efter dopet. *pust* tur att man är mammaledig ;-).


I går var jag på julbord på Hågelby med hela jobbet. Så kul att träffa alla, jag längtar verkligen tillbaka. Jag har ju fått ett litet angenämt problem, välja tjänst. det är två super roliga tjänster den ena är mer inriktad på redovisning och den andra är mer ekonomisk styrning och rådgivning. I båda tjänsterna finns stora utvecklingsmöjligheter, det hela beror väl på vart jag vill att min karriär ska gå... Som sagt ett angenämt problem men svar ska lämnas om två!?! veckor drygt. Det känns som när man valde till gymnasiet. Framtiden bestäms här och nu.

I går unnade jag mig lite mer än tillåtet på julbordet och gott var det också men träningen har
kommit i kläm den här veckan så jag ska nog passa mig. Hann med ett styrkepass i går och i dag blir det simning som vanligt. Den 15:e tänkte jag uppdatera mina siffror. Jag ser verkligen fram emot att få dela med mig av dem ;-).

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar