tisdag 7 december 2010

Dopklänning inköpt


Yes, jag har hittat vad jag ska ha på mig på dopet. en klänning från HM får det bli. Jag som verkligen inte är klänningsmänniska ;-). ja, ja den satt bra. Jag brukar alltid köpa storlek 40 från HM men inte denna gång, nu blev det en 38:a!! Lovley, kanske kan komma ner till en 36:a. Tårtorna är beställda och jag har bestämt mig för att göra smörgåstårtor själv. Ja vet, på fredag när jag står där och gör dom kommer jag ångra mig bittert, haha men så är det.
I söndags var vi ju på julmarknad. Det var så mysigt och fina priser vann vi också. Den här veckan är annars helt hysterisk, jag hoppas att jag ska hinna klämma in lite träning också. Maten har jag verkligen fått koll på nu. känns super, jag mår faktiskt mycket bättre också!


Nu är det dags för Ikea att se upp för här kommer en stycke mamma och en stycke Philip i högsta hug =).

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar