lördag 4 december 2010

Lördagsmys


I kväll är hela familjen hemma och vakna och just nu har vi lördagsmys på hög nivå!!! ljusen är tända och jag sitter här med mitt kaffe. Familjen smaskar på bullar som jag bakat tidigare i dag. De ska vara till Philips dop men några blev över till familjen =).


I dag har jag syndat lite med hemmagjord pizza, det var gott och inte tänker jag ha dåligt samvete heller ;-). Det blev ju en PW i morse och det blir det även i morgon.

I morgon är det julmarknad på Trädgårdstorp, dit brukar jag och mamma gå varje år. Det är så mysigt och man känner att julen är runt hörnet. Barnen följer självklart med, men den manliga delen i familjen brukar gärna avstå.

Nu är det snart dags för "Så mycket bättre". Det måste ju vara tv4:s hittills bästa produktion.

Ha en skön lördagskväll!

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar