tisdag 16 november 2010

NU KÖR VI!!!!!

images

Nu är det dags att börja jobbat mot mitt mål, -10kg till sommaren. Om det är ett realistiskt mål återstår att se, det kan komma att ändras på vägen.

PLANEN

Jag har skaffat mig en personlig tränare online!!! Det kostar en slant men jag är övertygad om att det kommer vara värt det! Jag har försökt så många gånger att fixa det här på egen hand men ger alltid upp. Jag har länge vetat att jag behöver hjälp men aldrig riktigt vetat hur man ska komma i kontakt med någon. För några månader sedan ramlade jag över en tjejs blogg som jag sedan dess flitigt har följt. Den handlar om träning under och efter graviditet. Olga som skriver har precis avslutat sin “kom i from” resa efter hennes tvillinggraviditet och hennes resultat är helt galet grymt. Hon är en stor inspiration. Kolla gärna in hennes hemsida, Mammafitness.

Jag kommer att uppdatera med lite vikt info inom kort och förhoppningsvis lite “före” bilder när jag vågar.

En sak är säker: Jag är så laddad för det här!!!!

Som sagt NU KÖR VI!!!!!

Hej så länge!!

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar