fredag 19 november 2010

Sommarens resa bokad!

Hotel_731_I_0143102

Japp, nu har vi bokat sommarens resa!! Det blir som jag skrivit tidigare till Alcudia och hotell Orquidea Playa med Fritidsresor. Det som avgjorde var bland annat att det låg på stranden, hade mikro och luftkonditionering. Den 29 juli bär det av, och därmed har jag satt ett måldatum för min viktresa. Skulle det gå fortare får jag se det som en bonus. Känns bra med ett mål att sträva efter.

På tal om resan mot målet så har den börjat i lugnt tempo. Det passar mig perfekt. Denna vecka har vi endast koncentrerat oss på maten vilket känns jätte viktigt då mina matvanor är allt annat än bra. Nästa vecka hoppas jag att vi ska blanda in lite träning också, känner mig oerhört laddad för det.

index

Drygt en vecka kvar till 1:a advent. Hua va tiden rusar iväg. Granen som brukar stå ute vid dammen här där vi bor har redan kommit men har inte tänts än. Mysigt det ska bli med lite julstämning :).

Delar med mig av den bästa låten just nu, håller ni inte med? Kommer bli en superbra träningslåt!!

Hej så länge!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar