fredag 12 november 2010

Jag vann!!!

Jag har varit med i en tävling som barnsemester anordnade. Det var en tävling som gick ut på att leta efter gömda julklappar på deras hemsida. När jag pratar i telefonen brukar jag slösurfa så den senaste veckan har ja ägnat mig åt detta medan jag pratat med mina vänner. Jag lyckades hitta 13 av 15 julklappar och i går fick jag mail om att jag vunnit. Priset är ett presentkort på Tryckdig. Så nu ska jag designa min egna almanacka :). Så fånigt att bli så glad för det lilla. Men det förgyllde min dag i går.

cuba-almanacka2

Gårdagen avslutades med simning. Det var sååå skönt. På torsdagar är det bara vuxensim och dom släcker ner och tänder ljus och har på lugn musik. Det är ljuvligt för själen. Jag och min vän simmade i hela 45 minuter!!! Tyvärr avrundade jag det hela med lite ostkaka när jag kom hem :(. Jag har kommit på att jag har vräkt i mig godsaker den senaste veckan. Precis som om kroppen känner på sig att snart är det slut med detta och då blir man extra sugen på allt. Jag har nog gått upp ett kilo den här veckan. På tal om det… nu är det inte långt kvar…

Hej så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar