torsdag 11 november 2010

Snö, snö och lite is

Jag gillar inte att vintern redan knackar på dörren… för mig räcker det fint om snön kommer så där lagom till jul. Idag blev det bilen till dagis, jag orkar inte halka fram till dagis och Moa är inte heller så glad i att gå. Så alla var nöjda och glada för lite bilåkning.

Inbjudningskorten till dopet är skickade *pust* ett moment avklarat. Nu börjar nästa, vad ska man ha på sig??? Jag får nog ta mig en shoppingdag alldeles själv. Jag fastnade lite för den här klänningen på HM. Ska nog prova den och ta mig en funderare.

DXL895_80170_34013_42_2169

Nu tror jag även att vi har hittat ett hotell på Mallorca som vi vill åka till. Lägenheter Orquidea Playa. Läs mer om hotellet här. Vi får se hur det blir men vist ser det härligt ut!!

Hotel_731_I_0206943

I kväll blir det storhandling och sen ska jag träffa en av mina fina vänner. Vi brukar simma varje torsdag och det är sååå härligt. Det är verkligen att förena nytta med nöje!

Hej Så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar