söndag 11 januari 2015

Nytt år nya möjligheter!

Jag vet, jag är jätte dålig på att uppdatera men det är så mycket emellanåt att jag tror hjärtat ska stanna! Då blir bloggen per automatik prioriteterad sist!

Men nu är jag här och jag vet att 2015 kommer bli MITT år! 
2015 är året då jag tar studenten, PÅ RIKTIGT!
2015 är året då jag kommer i form, PÅ RIKTIGT!

Jag lovade i ett svagt ögonblick i går att jag ska springa Midnattsloppet med Frida i somnar! Herregud jag som knappt fixar 1km! Men tävlingsmänniska som jag är och med en sjuk vinnarskalle! Ska jag göra det! Jag har laddat ner appen 10k den säger att man kan gå från soffpotatis till att springa 1mil på 14 veckor! Har ingen aning om det är möjligt men testa, det ska jag :-)!

Följ med på resan mot 10km och studenten i London i oktober 2015!

Frida, nu kör vi!!! :-)!

Kram C

1 kommentar:

  1. Woop woop! Nu köööör vi! Midnattsloppet here we come :D

    SvaraRadera