onsdag 12 november 2014

Tiden flyger iväg

Ja Gud va tiden springer fort. Kan bero på att det är många projekt som pågår samtidigt. 

Gud vilket spännande jobb jag fått, trivs som fisken i vattnet och ser vissa arbetsuppgifter som riktiga utmaningar. Något som jag inte hade förväntat mig ar hur mycket engelska vi faktiskt använder oss av. Klart att jag förstod att det skulle bli en del med tankte på att det är amerikanska ägare. Men jag trodde inte att det skulle hållas möten här i Sverige på engelska! Nåja jag kommer vara GRYM på engelska i alla fall :-)! Nu ska jag bara lära mig all terminologi som hör till pappersbruk och tryckeri världen!

Engelskan ja, den kommer jag få praktisera ordentligt om ett par dagar :-)

Känns overkligt att jag ska få åka till stora äpplet!!!

Ska försöka fota ordentligt och berika bloggen med lite bilder.

Annars pågår projekt "kunna ta betalt med kort" i gymnastikföreningen och jag har investerat en en surfplatta och grejer. Och i skolan håller vi på med grupparbete. Jag är inget fan av grupparbete online. Men det går ju faktiskt. Jag är inte orolig att jag inte ska fylla min tid om man säger så....

Nu ska jag ha en data med kudden!

Sov gott
Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar