fredag 17 maj 2013

E re helg?

Kanske, kanske inte! I morgon ringer klockan 04:30! Moa ska tävla och det är samling klockan 06:15 i Tyresö!!! Jag hinner tyvärr inte se tävlingen för jag måste åka till GIH vid åtta för min tränarutbildning börjar nio! Så tråkigt men jag hoppas att det går bra såklart!!
Utbildning 9-17 lördag och söndag å sen va helgen slut! Lite schlageryra ska jag hinna med i morgon i alla fall!!

Nästa vecka är vår allra första bröllopsdag! Förstår ni att att det redan gått ett år! Inte jag :-)! Skulle göra vad som helst för att få uppleva den dagen igen! Vi kommer i alla fall att tillbringa lördagen på Hotell J och äta en (förhoppningsvis) fantastik middag på restaurang J!

I dag hämtade jag ut 3paket på posten! Det blir så när man inte har tid att shoppa på riktigt! De var lång kö och det blev lite pinsamt! Men jag hade beställt kläder, nya bordstabletter till uterummet och nya skor!!! Allt var så galet bra så nu är jag nöjd ;-)! Fick ett samtal från en ett företag som tyckte att jag hade en jätte intressant profil :-0!!! Läskigt, kul, nervöst men ett möte kan man ju inte tacka en till ;-)! Läste om tjänsten och den verkade väldigt intressant (ekonomiansvarig). Jag brukar inte "outa" sånt här men idag var jag bara tvungen! Det är ju faktiskt inte jag som sökt dem utan dom som sökt mig ;-)ha en bra helg!!

Kram C




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar