onsdag 20 mars 2013

Vilket bröllop

Herregud vilket bröllop. Så otroligt vackert, ett riktigt prinsessbröllop. Jag är glad att jag redan är gift annars hade jag lidit av prestationsångest ;-). Här kommer lite bilder från bröllopet. Inte världens bästa men i alla fall!!

 

Kyrkan
Det lilla brudföljet
Bruden!!
BÃ¥de brudgum och bruden fick varsin krona

Det lyckliga paret
Dags för fest!!!


Kvällens program. Till saken hör att allt var ca: 1 timme försenat
Brudparet satt på en "tron"
En hel vägg i entrén fylldes av denna text
Dags för brudvals som avslutades med sprakande fyrverkeri
Och helt plötsligt var brudparet nästan i taket
Dags för bröllopstårta :-o
Som sagt ett helt fantastiskt bröllop. Det som överraskade mig mest var att i princip allt var på svenska!!!!

Idag har jag varit på kurs i fastighetsmoms och är heeeelt slut, dags att sova!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar