torsdag 14 mars 2013

Mat, mat och så lite träning på det

Fick precis en fråga av Ankie om när minnesstunden är för min blogg för den verkade död!!! Ha ha ha sorry! Har inte haft tid! Såg någon som beskrev sitt liv nu under 12 veckors passet på följande sätt! Först planerar man sin mat, sen handlar man och sedan äter man den och däremellan tränar man! Så jäkla klockrent precis så känns det! Maten tar mycket plats i livet just nu. Lägg till sex dagars träning på det! Så ja, ni kommer tyvärr i andra hand!

Livet rullar annars på rätt bra och på lördag är det dags för bröllop! 491 personer kommer att komma och jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är nervös... Man har ju inte full koll på alla rutiner och traditioner men det ger sig nog :-)! Allt är fixat i klädväg och så i alla fall! Inte riktigt min typ av kläder och det känns nästan som om jag ska vara tärna eller nåt! Nedan en bild på klänningen!!

Jag lovar att ta bilder så ni får se, det här är nog ända gången man får uppleva detta och det ska bli väldigt, väldigt roligt!!


Ha en bra kväll!!
Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar