onsdag 6 mars 2013

Hemma

Ja nu var ju det ett tag sedan vi kom hem men mina dagar har gått i ett så jag har inte hunnit med er :-)!

Hade i alla fall tenta i dag och antingen har jag jätte många rätt eller så är allt fel! Ingen aning började plugga i går! Men nu är det över!!

Resan var helt fantastisk men resan hem förjävlig! Inte nog med att vi blev sena sen fick vi åka med ett gammalt tjeckiskt plan hem. Ingen service överhuvudtaget och smutsiga trasig toaletter! Men nu är vi hemma! Han nästan inte mer än hem och vända innan jag åkte till stan och mötte bästa Ankie! Vi hade ju ordnat så hon kom hit och överraskade Malin på hennes födelsedagsfest i lördags! Det var en helt galen kväll för övrigt! Champagnen fullkomligt flödade och jag hade så trevligt!

Nu har jag även kört igång Olgas 12-veckors program. Har sån sjuk träningsvärk i benen att det känns som om jag har feber i dem! Idag blev det bara överkropp så i morgon kan man väl inte röra en fena ;-)!

Nu måste jag slänga mig i sängen och sova! Men jag bjuder på lite bilder!

Ha en bra kväll!

Kram C











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar