tisdag 18 september 2012

Lugnt

Händer inte mycket nu, inte mycket att skriva om! Jag stegar på mest varje dag men har inte fått veckouppdateringen än om hur vårt lag ligger till! Det var en blandad kompott av steg som jag rapporterade in från vårt lag så vi ligger nog inte i topp!' just nu har jag 15000 steg inte allt för mycket med tanke på att jag varit på kvällspromenad!

I lördags var vi och tittade på en ny bil, jätte fin och jätte dyr så det resulterade i att vi gick hem och bokade en resa i stället :-)! Vi tänker åka till Gran Canaria på sportlovet! Måste bara kolla så Moa kan vara ledig två dagar innan lovet börjar! Men det är nog inga problem! Det skulle ju vara sååååå Nice! Vi har i alla fall bokat med Fritidsresor till Baiha Feliz (stavning?)! Där var jag för drygt 20 år sen, herregud va gammal jag lät nu! Men det var min allra första resa utomlands! Lite nostalgi och underbart för barnen! Och det enda vi vill åt är värme och avkoppling samt en vecka bara vi utan alla måsten! Kommer bli super :-)

Ha en bra kväll!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar