tisdag 25 september 2012

Fick en present

Hej vänner!
En trist dag som slutade bra! I dag bestod min arbetsdag av bara två möten!! :-)! Ett mellan 9-12 och ett mellan 13-16 :S!! Skulle visa vårt budgetsystem och ska jag vara ärlig så gillar jag det inte :-(! Jobbigt att föröka vara positiv och "sälja in" något man inte känner för... Men när jag kom till ett av våra områdeskontor på eftermiddags mötet fick jag en liten gåva av en kollega (en flaska vin) som tack för hjälpen med ekonomin, det förgyllde verkligen min dag! Det fick mig att känna glädje över mitt jobb och jag fick ett slags kvitto att det är så värt allt "hattande" fram och tillbaka och alla dessa möten till förbannelse!!!

Dessutom kom min lilla brorson förbi nyss för att visa sin jätte fina nya bil! Eller ja, hans mamma och pappas nya bil ;-)! Så kul att se honom <3, och E & D med givetvis!!

Ha en bra kväll, i morgon är det tenta!!!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar