fredag 15 juni 2012

Till havs

Herregud vilket kaos livet varit sista tiden! Jag behöver semester BIG TIME! Jobbar alldeles för många timmar i veckan just nu, kroppen orkar inte mycket mer! Men så blir det när avdelningen som ska vara 8 personer bara består av 3...sen har ju inte jag den slappaste fritiden heller... Och om några timmar har jag tenta i, ja nu ska vi se: associationsrätt, Civilrätt, avtalsrätt, obeståndsrätt, köprätt, sakrätt. Jag tror jag fick med allt! Och här sitter jag och bloggar...
Men efter det drar jag och en kollega på kryssning med Birka och fyller på med energi, spa står först på schemat efter det vin och skvaller i mängder och sen dansar vi ute till solen går upp igen! Såvida vi inte somnar i spat! ;-)

Ha en super helg!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar