tisdag 29 maj 2012

Vilken dag

Nu är den över, vår stora dag! Å vilken dag det blev. Jag kommer att minnas den här dagen för resten av mitt liv! Varje gång jag tänker på den fylls mitt hjärta med en sådan oerhörd lycka & kärlek. Men även med en enorm tacksamhet. Tacksamhet gentemot alla som på något sätt deltog i vår dag. Alla som hjälpt oss arrangera den och allt annat runt i kring men framför allt tacksamhet gentemot alla våra fantastiska vänner och släkt.

Vi har länge haft en vision och förväntan på hur vi ville att vår dag skulle bli. Men alla förväntningar överträffades med råge!

Det är så otroligt mycket jag vill skriva och berätta om men jag har så svårt att sätta ord på alla känslor. Jag måste få landa lite till innan :).
Vårt efternamn undrar många över, vi med kan jag säga :). En sak vet jag med säkerhet, jag kommer definitivt behålla mitt, på ett eller annat sätt. Men sedan vet vi inte så mycket mer. Vad vi heter i efternamn är faktiskt inte så jätte viktigt för oss, det kanske låter konstigt. Men för oss är vår kärlek till varandra och våra barn större än ett namn. N har inget emot mitt namn, jag kan tänka mig hanns som mellan namn. Eller så tar han mitt och barnen med då förstås :). Vi får se, än är inget som sagt bestämt.

Vi har börjat få lite bilder från vår fotograf men det är vist en hel del efterarbete som krävs. Av dom bilder jag sätt hittills kan jag säga att detta kommer bli mer än bra! Han har lagt upp en fantastisk bild av mig på sin hem sida besök den gärna här!

Åter igen,
TUSEN TACK TILL ALLA SOM GJORDE VÅR DAG!!!
  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar