tisdag 3 januari 2012

Dag två i mitt "nya" liv

Hej på er!
Ja, igår drog mitt nya liv igång, så skönt!!! Kosten är omlagd, inget socker och inga kolhydrater. Tränade gjorde jag oxå, överkropp blev det. Det känns idag vill jag lova. Tänkte att jag skulle uppdatera min siffror men HERREGUD. Det var ingen trevlig syn om man säger så... Om man tittar på mina utgångssiffror första gången och lägger på en hel del på samtliga så får man mina siffror från igår. Jag har inte smält det än och vågar inte skriva ner dem utan att få ångest. men det kommer!!

Känns riktigt bra att vara igång igen!

I dag är vi hemma jag och Philip. Han är sjuk som vanligt, får man nästan säga. Och idag tänkte jag göra som alla andra när dom har sjuka barn, vabba! Det var länge sen. Igår jobbade jag hela dagen hemma. Men i dag ska jag bara vara! I kväll står power walk på schemat.

Ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar