lördag 31 december 2011

Gott slut och gott nytt

Året lider mot sitt slut och det är dags att summera 2011. Vilket år det har varit, barnens ständiga utveckling i all ära men 2011 års största händelse är nog ändå att vi äntligen hittade vårt drömhus!!!

2011 är året som för mig personligen var startskottet i min yrkeskarriär. Pilen pekar bara uppåt och jag lär mig nya saker varje dag och samlar på mig erfarenheter som gör mitt CV bara starkare och starkare. Det har varit ett roligt år men samtidigt väldigt stressigt och slitsamt och till det alla små sjukdomshistorier som dykt upp under vägen. All heder åt min familj som står bakom mig i alla väder och som stöttar och uppmuntrar när det känts motigt. Något jag lärt mig under året är att du väljer själv den framtid du vill ha, ingen gör det åt dig.

Någonting säger mig att 2012 kommer bli ett magiskt år ;-). Det har slagit mig att det visst är ett bröllop bokat till pingst. Dags att lägga i högsta växeln nu. Och med det sagt så är det dags att komma i bröllopsklänningen. Mitt nyårslöfte om ett sundare liv drar igång redan den 2/1, är ni med?

Men än är det några timmar kvar innan klockan slår tolv, det ska vi fira med en riktigt brakmiddag. Kvällen kommer att spenderas hemma med familjen och det ska bli riktigt mysigt. Kvällen meny ser ni här:


Älskade vänner!!
Ha ett riktigt gott slut på 2011 och ett riktigt, riktigt bra 2012! Vi ses på det nya året!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar