söndag 12 juni 2011

Nu spökar det igen

Hej vänner!

Har ni haft en bra helg! Det har jag! Kryssningen var super trevlig, men man börjar bli lite för gammal för att dansa hela natten lång under stjärnorna :).

Ni som känner mig vet att det ibland händer lite onaturliga saker här hos oss. Jag tror starkt på "andra sidan" och har nog fått det bevisat för mig ett antal gånger. Det sjuka är att trotts att jag är så oerhört mörkrädd har inget av det som hänt" hemma hos oss skrämt mig. Men det beror nog på att det är snälla vänner, släktingar och andra som tittar till oss i bland. Vissa tycker att allt sådant här är nonsens och jag dömer ingen för det så länge ingen dömer mig för vad jag tror på. Alla har rätt till en egen åsikt.

Idag har vi nog haft besök av någon igen. Mest troligt någon som månar om Philip. Han har nämligen dille på att öppna skåpdörrar och riva ut allt han ser. Nu har han även hittat skåpet under diskbänken där vi diskmedel, sopor och andra farliga medel. Vi bestämde oss i dag för att sätta tillbaka barnlåset eftersom han igår hittade kaffe sump i soppåsen som han spred i köket. VI letade och letade, jag vi vände upp och ner på hela köket. Men barnlåset var bara borta. Vi bestämde att N skulle kolla på jobbet efter ett nytt.

Jag var iväg en sväng på dagen och när jag kom hem åt vi middag och sedan åkte N iväg för att kolla på fotboll. När jag plockade undan i köket innan Philip skulle gå och sova så såg jag en plastpåse på diskbänken och där i låg barnlåset. N hade tydligen hittat det i alla fall men inte skruvat fast det så jag och Philip monterade det.

Nu på kvällen när N kom hem skulle jag skoja lite med honom och säger -"jag gjorde ditt jobb!" Och så visade jag att jag hade skruvat dit det. -"jasså du hittade det" säger han då. Eee nä det hade ju du gjort svara jag. Eee nej det hade jag inte säger han. Vi höll på så ett bra tag tills vi insåg båda två att ingen skoja... Så ja någon är extra mån om lilla Philip och måste ha lagt fram det eller nåt. Ha ha helt galet, jag fattar ingenting. Väldigt märkligt om inte annat men inte alls läskigt. Så tack då för hjälpen eller nåt...

Ha en härlig vecka vänner!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar