söndag 19 juni 2011

År sommaren slut nu?

Det känns nästan så idag. Regnet har öst ner hela dagen och nu är det så mörkt så det känns som oktober. Fast det är lite mysigt också, då kan man tända ljus och krypa upp i soffan med sin älskade, fast just nu är det ingen hit för på tv:n är det för ovanlighetens skull fotboll. Läs meningen innan med stor ironi...

Mycket shopping har det blivit på senaste :). I veckan fick jag en inbjudan till förhandsshopping på rean hos Company i Nacka Forum. En massa fina saker fanns och jag kom hem med två tunikor och en klänning, alla från Saint Tropez. Idag var vi i Forum igen och då fyndades det en bikini och en kjol från New Yorker.

N var med och tyckte till om bikinin fast han fick bara se överdelen. Bikinitrosorna får han se om 5kg. Oj, oj inte långt kvar tills jag ska vara i mål och jag har gått upp så otroligt mycket nu igen... Men jag har tagit tag i det så nu gäller det att ligga i.

Har ni haft en bra helg? Tänk att det är midsommar på fredag, det går aningen för fort nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar