tisdag 15 februari 2011

Viktresan - uppdatering

Hej!
Nej, idag är det inte så kul att uppdatera mina siffror... Men här kommer dom hur som helst. Vågen har ju inte rört sig neråt något men vissa mått har blivit mindre. Jag vet, man kan inte vara på topp jämt- Jag rycker upp mig och går vidare och kör ännu hårdare :-).


Ingen träning blev det igår heller. Jag och barnen var och hälsade på vårt senaste tillskott i familjen, lilla Dolly. Det är min lillebror och hans tjej som fått tillökning i familjen. Å så söt hon var då. Jag försökte byta Philip mot lilla Dolly men det lyckades jag inte med, ha ha. Kanske lika bra!

Dolly

När vi kom hem hade även N kommit från jobbet och på vardagsrumsbordet stod denna fina bukett. Jag blev jätteglad, hade inte förväntat mig någonting.
Å jag som var lite sur för att han inte hade talat om att han skulle jobba över. Där fick man bita sig snabbt i tungan.

Idag ska Moa ha med sig Linus hem från dagis, det ska bli skoj. Det tjatas jämt om att få ta hem kompisar så det känns kul när man för en gångs skull känner att man orkar och säger ja.

Ha en fin dag i snöyran :S


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar