måndag 14 februari 2011

Happy valentines day

Hej vänner!
Hur mår ni en dag som denna? Vi börjar sakta med säkert att kyra på oss men än är vi inte helt ok. Jag ska lägga upp veckans schema men jag måste fundera lite hur jag ska göra då jag inte känner mig helt kry och N åker bort på torsdag och kommer inte hem fören på söndag. Påtal om söndag, idag är det ju alla hjärtans dag men på söndag är det en än mer speciell dag. Det är nämligen vår allra första förlovningsdag :). Man blir ju nästan nykär trots att vi varit tillsammans i 8½ år, ha ha.

Vad ska ni hitta på idag? Det är fantastiskt fint väder idag men KALLT. Jag trodde faktiskt att det var fel på vår termometer i morse när den visade -23 grader, men nej det stämde vist. Det märks att bilen är från Asien för den hostade och hackade länge i morse, stackaren. Det är inte bara vi människor som lider! Jag återkommer senare i dag med veckans schema. Ha en bra dag så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar