fredag 25 februari 2011

Då var det slut

På föräldraredigheten för den här gången. Eller ja för alltid skulle jag tro, nästa gång man är långledig är nog när man blir pensionär... Fast jag kommer ju att smyga igång med arbete, nu i mars blir det ju bara tre dagar i veckan. Men jag ser faktiskt fram emot att få jobba. Men samtidigt blir jag lite ledsen när jag tänker på att jag kanske kommer missa alla stora framsteg som Philip kommer göra, första gången han kryper, första gången han går. Ja ni vet, detta kan ju hända när jag är hemma men det känns som en bitterljuv känsla att gå till jobbet om ni förstår.

I kväll blir det middag hemma hos bästa T & F, ska bli super trevligt. Philip vaknade ju 5 i morse så jag hoppas att jag inte ska bli allt för trött bara ;-). Bästa farmor kommer som barnvakt. Så vi kan känna oss lugna det kommer gå strålande.

Vete tusan om jag kommer hinna träna idag har precis avslutat storstädning i huset och innan dess var vi och storhandlade. ja, ja det blir nog väl. Nu ska jag få Philip och sova och njuta min sista dag med en kopp kaffe!

Ha en super bra helg!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar