söndag 27 februari 2011

Då var det dags då

Att gå till jobbet i morgon... Men det känns bra, än så länge i alla fall.

Hur har er helg varit? Vår har varit jättebra. I fredags var vi hos våra vänner på middag och det var hur trevligt som helst. Och god mat också. Trodde jag skulle äta ihjäl mig ;-). Efter middagen blev det sällskapsspel och Buzz. N är super nöjd för att han vann...

I går hittade jag min gamla krustång. Moa blev eld och lågor. Hon har ju lika spikrakt hår som mig och drömmer ibland om små lockar. Sagt och gjort, här krusades det för hela slanten ;-). Sen sprang hon runt som en ballerina hela eftermiddagen. sötnosen.


N är i väg och jobbar lite, kan behövas det är inte fett på konto direkt och jag som ska till Nacka Forum på fredag och dessutom ut på lördag kan ju behöva lite slantar ;-).

Nu ska jag se om jag kan hitta alla min bankdosor, jobblegg och allt annat som ska med i morgon!

Ha en bra dag!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar