torsdag 4 november 2010

Härlig dag

Å vilken härlig dag det är i dag. Solen skiner och Philip sov hela natten. Känner mig riktigt utvilad för en gångs skull!!! Vi har precis lämnat lilla Moa på dagis och snart är det dags att åka till jobbet för en lunch men mina härliga kollegor. Tyvärr är bilen på service i dag så vi får åka buss, men det är ju ett äventyr i sig.

Vi har nyligen köpt en ny soffa och har super svårt att hitta ett soffbord som skulle passa. Vi har hittat ett på Chilli men tyvärr var det slut och kommer inte in fören i januari. Tror nästen att vi får hålla ut tills dess. Ska ta ett foto på soffan så ni får se vad ni tycker, här är bordet i alla fall.

Bild från Chillistore.se

I bland är det bra att bo med en elektriker. Det blev så mörkt i hörnan där vi ställde soffan men min kära sambo har satt in spottar i hyllorna som vi har ovanför soffan och det blev riktigt bra faktiskt. Självklart installerades en dimmer så att man kan få till den där riktiga mys belysningen också!

Nu ska jag njuta av mitt kaffe medan Philip sover!!

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar