onsdag 3 november 2010

Första inlägget

Japp då är det dags, igen :S. Jag har påbörjat ett par bloggar men inte direkt kommit nån vart. Men nu ska jag skärpa mig. Den här bloggen ska ju handla om lite blandat men med fokus på beach 2011. Jag har en plan!!! Men den kommer jag att avslöja om ett litet tag.

Vem är jag då? Tvåbarnsmamma som är sambo med N. Bor i radhus i en trädgårdsstad som är mer stad än trädgård. Drömmer om att få flytta till villa.
Jobbar på det kommunala bostadsbolaget som ekonom. Min tjänst håller på att göras om under min föräldraredighet. Dock till det bättre så jag är inte det minsta oroad. Min chef har lovat att skrivbordet kommer att stå kvar när jag är tillbaka. :).
Är en riktig hemma människa, tycker om att ha det fint runt omkring mig men är dålig på inredning. Tur att jag har min goda vän som är ett riktigt geni på inredning. Jag får många bra tips av henne. Kolla gärna in hennes blogg http://moreofwhite.blogspot.com/.

Nu vill barnen ha uppmärksamhet!

Hej så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar