tisdag 23 november 2010

Det går frammåt

Nu är jag inne på andra veckan =). Första veckan ägnades bara åt min mat. Och det behövdes... måste erkänna att när man nu äter lite bättre så mår jag faktiskt MYCKET bättre. Konstigt att jag trodde att man kunde klara sig på kaffe en hel dag *pfff*. Denna vecka drar träningen igång, med besked. Men det har jag sett fram emot det blir lite mer på allvar då. Synd bara att en snöstorm är på väg. Snöflingorna singlar sig ner mot marken nu utanför fönstret och vinden viner. Samtidigt är de rätt mysigt med snö så här till första advent.

Dopet närmar sig med stormsteg och i helgen får jag nog sätta igång med bullbaket. Det kommer ju att bli en prövning. Baka 50 lussebullar och bara få titta på dem. Men jag är stark. Nu när jag äter bättre har jag faktiskt inte haft något sötsug heller. Eller så är det bara för att jag är så jäkla motiverad.

I morgon ska jag på ljusparty med mamma. Hoppas jag kan hitta lite mys nu till julstämningen ;-)


Har ni börjat pynta än? Jag ska hålla mig till lördag!

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar