fredag 26 november 2010

Äntligen fredag

Gud va skönt med fredag!!!! Min vinst kom i veckan, å jag blev så nöjd!

Jag valde en neutral framsida. Man fick även lägga in lite egna bilder så nu har jag mina älsklingar med mig var jag än går!


Mat och träning rullar på. Jag ställde mig på vågen idag, OMG!!! Det har hänt grejer, avslöjar inga siffror men det är inte långt kvar tills jag slipper en 7:a först i vikten. Vi får väl se vad som händer när jag börjar få lite muskler också. Men jag kan redan nu lova er att pengarna är väl spenderade!!!

I kväll kommer jag få mig en prövning. Vi ska nämligen ha våra vänner T & F här på middag så jag får verkligen tänka mig för så jag inte äter upp alla kilon som jag gått ner ;-).

I helgen ska det julpyntas, var på glöggkväll hos min vän på More of White i går. En super härlig sjal inhandlades och en jättefin julstjärna, bilder kommer!

Ha en super skön fredag och en toppen 1:a advent!

Hej så länge!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar