fredag 31 oktober 2014

Nytt jobb och projekt sovrum

I måndags började jag på ett nytt jobb. Jag har börjat jobba som Business Controller på Crane Currency. Efter en vecka är jag övertygad om att valet var helt rätt. Jag har blivit så himla bra mottagen och min kollegor är jätte trevliga! Eftersom det är ganska mycket säkerhet kring min nya arbetsgivare kan jag inte säga så mycket om produkten men jag kan säga att det är en väldigt spännande bransch!! Om du är nyfiken kan du alltid gå in på WWW.crane.se.

Men vad hände undrar ni som känner mig säkert. Du började ju ett nytt jobb i april på MnO också. Ja det gjorde jag och det känndes bra till en början men det visade sig efter ett tag att de är fantastiska säljare men vet inget om hur man tar hand om sin personal. Magkänslan talade om allt mer för mig att det inte var en plats jag skulle vara på och jag var väldigt tydlig med min chef att jag inte accepterade deras sätt att leda folk på. Så såg jag jobbet på Crane och på den vägen är det! Och som sagt efter en vecka så är jag ganska säker på att valet var helt rätt. 

Gud det har ju hänt så mycket den senaste tiden men jag får ta det lite allt eftersom. Nu ska vi i allafall dra igång ett projekt i vårt sovrum. Jag har lääääänge velat ha liggande panel i sovrummet och nu ska det bli verklighet. Vi har beställt en ny säng och då måste ju allt annat hänga med liksom :-)

Vi har köpt en Atlantis Ergobed. Vilket betyder att sängen tillverkas utifrån våra kroppar!! Preliminär leverans blur v52, perfekt julklapp :-)!!


Idag bjuder jag på lite bilder från vårt sovrum som det ser ut idag sen får ni hänga med på resan!!


I morgon ska Moa tävla så då får ni hålla tummarna!!!

Ha en fin helg

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar