lördag 6 april 2013

Tiden bara går

Gud så fort tiden går! Nästa vecka fyller min brorson redan ett och idag var vi på kalas!

Dagen började med träning för mina gymnaster i vanlig lördags ordning! Snabbt hem för en dusch och o väg på Miltons ettårskalas! Kalset var verkligen jätte trevligt!! Nu har jag precis ordnat vårt dator/tränings/gäst rum! En till skrivare och en till dator har fått plats! Jag är nämligen nu officiell kassör och ledaransvarig för barngrupperna i Tullinge gymnastik förening! Ett uppdrag som jag tror kommer att bli super kul men även väldigt krävande tidsmässigt!!

Min egen träning har äntligen börjat visa resultat på vågen igen! Cm har minskat stadigt men nu rör sig även vikten nedåt!!! Från november är nu viktminskningen -8kg!!
Bjuder på lite bilder från dagens kalas! Ha en bra kväll!

Kram C









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar