onsdag 10 april 2013

Sjuk otippat

Min garderob består i huvudsak av två färger; svart och vit!!!! Ok, några blåa jeans har jag ju också :-)!!! För ett par månader sen blev jag tipsad av min vän Ankie om Lee Scarlett jeans! Omg helt fantastiska kan jag säga :-)! Här om vecken körde Campadre en kampanj på just dessa men i lite olika färger! Jag slog till på ett par knallblå :-0!!! I går kom de med posten, så fina men färgen är så sjukt otippad för att vara mig :-)!

Ingen vår i dag heller men jag tvingar fram den med mina fina vårbrallor!!!!

Kursen i skolan är för övrigt den bästa hittills, handlar mycket om intern styrning och belöningssystem!! Snart är det dags att åka dit men först blir det ett besök hos samtalscoachen!!

Ha en bra dag!!

Kram C



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar