torsdag 4 oktober 2012

Gnällkärring

Känner att det tyvärr är mycket gnäll på mig just nu! Men det är så skönt att få ut det :-) och slippa belasta familjen! Ni kan ju faktiskt välja om ni vill läsa eller inte ;-)!

Började en ny kurs i skolan i dag, beskattning! Det är en sån där kramp i armen kurs! Ja, alltså det är så mycket böcker att man tror att armen ska gå av! Kursen är super rolig! I know, krävs att man är lite störd för att gilla skatterätt! Ibland undrar man varför man inte blev jurist, jag tycker att juridiken är så rolig! Men om jag pluggar lite mer kanske jag kan bli skattejurist :-)! Det har jag ju tid med liksom!

Skola i morgon - nop, lilla Moa är magsjuk och jag förlora klunsningen! Så jag blir hemma.

I morgon ska budgeten för 2013 vara klar - nop, kommer inte hända då budgetsystemet brakade igår!

I morgon ska månadsbokslutet vara klart - nop inte det heller av olika orsaker!

Det går bra nu.... Efter detta inlägg blir det till att slå på datorn och jobba... Jag som sa att september var en jävligt månad, tror oktober kvalar in på samma plats!

Men i november... Vi har i alla fall en kryssning att se fram emot! Det behöver jag/vi BIG TIME!!!! Ska bli riktigt trevligt!

Nä, nu jobba sen sova!

Ha en bra kväll!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar