torsdag 6 september 2012

Full fart...

... Är det här! Det finns två månader per år som är absolut värst för mig på jobbet, Januari och september! Januari för att det är årsbokslut med allt vad det innebär! September, ja Gud september! I morgon är det tänkt att vi ska leverera ett tertialbokslut till kommunen! Jag har jobbat dag och natt den här veckan känns det som! Dessutom drog vi igång budgeten den här veckan och fram till att den ska vara klar 5/10 ska jag försöka hinna ha minst 2 möten med alla budgetansvariga chefer ca 10 st. Och då pratar vi möten på 2 -3 timmar styck! Det är roligt så klart men man känner inte riktigt att man räcker till! Dessutom tillkommer min utbildning,tre dagar nästa vecka plus tenta innan september är slut!

Ja, ja, jag har ju valt det själv men nu har jag fått gnälla och jag ber om ursäkt om ni tycker att jag är lite off!!! ;-)

Meeen imorgon kommer Goa vänner på besök, det ska bli sååå trevligt :-)!

Om vi inte hörs, ha en underbar helg!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar