söndag 5 augusti 2012

Sista semesterdagen



Det är med vemod jag njuter av sista semesterdagen. Ett år kvar tills näst gång. Ja, lite julledigt ska vi nog kunna klämma in. I morgon är allt som vanligt igen förutom ett litet möte som jag ska på i stan. Det känns spännande men samtidigt splittrar det mig enormt.

Här kommer lite bilder från Turkiet:
Min super duktiga prinsessa lärde sig simma!!! Så sista dagarna badade hon utan armpuffar!!

Många rutschkanor var det. Den gröna tyckte jag var galet läskig. Tänk vad åldern gör med en ;-)

Philip njöt han med, drömmen var dock maten på väg hem. Turkiska köket tilltalade inte honom så mycket. Moa var med i Limbo tävling och gick till final =)


Nu ska jag fortsätta med det jag gjorde innan detta inlägg... precis ingenting :)

Ha en bra dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar