onsdag 29 augusti 2012

Hoppsan

Nu var det ett tag sen! Sitter mest framför paddan och det fungerar Inge vidare att blogga där så då drar man sig! Men så kom jag ju på att man kan ladda ner appen, döööh!! Så nu provar vi den ;-)!

Jag har precis kommit hem från föräldramöte nummer 2 den här veckan! I går var det på Moas gympa och idag i skolan *suck* när ska man hinna med sig själv??? I måndags hade jag dessutom tenta, den gick visserligen bra tror jag men det ska ju pluggas och så!

Trots utebliven träning har maten fungerat bra! Vi har börjat med Linas Barnkasse den här veckan och är hittills väldigt nöjda! Kul att prova nya saker, ni vet ju att jag gillar deckare ;-)!

Jag har glömt berätta att vi håller på med "projekt vardagsrum"! En vägg har blivit målad, en hylla är beställd och nu är vi på jakt efter en matsals möbel! Kommer bli super tror jag!

N har dragit på bandy så nu ska jag slänga mig på soffan med en kopp te! Ha en bra kväll!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar