måndag 21 maj 2012

Tänder i en påse

Ha ha ja idag fick jag mina tänder i en påse ;-)! Jag har precis kommit hem från tandläkaren! Jag hade tid 6:50 :-o! Jag var alltid så avundsjuk när jag var liten på alla som skulle få tandställning! Dom visade så stolt upp sina tandavtryck! I dag visar jag upp mina :-)!!! Nej jag ska inte få tandställning utan jag ska bleka tänderna ;-)! Kommer dock bara hinna halvvägs till bröllopet men lite vita hinner dom nog bli:-)! Idag blir det en sväng till skolan och sedan kick off på Grönan med jobbet! Man kan ju undra hur arrangören tänkte när man bokade in måndagen innan bröllopet.... Vet ni vad det värsta är! Det är jag som är arrangören!!! Jag kallar det bröllopssvacka i planerings hjärnan!!

Ha en underbar dag!

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar