tisdag 15 maj 2012

Kyrkan i dag

 Å idag var vi i kyrkan och träffade prästen. Hon e så himla go :). Nu är det nära och sååå verkligt! Vigselakten kommer att bli precis så som jag alltid har föreställt mig. Så himla vacker. Två solosånger och två psalmer ska hinnas med. Den ena psalmen känner jag så otroligt starkt för och tror faktiskt inte att jag har kunnat höra den någon gång utan att fälla en tår. Kan bli knepigt det där men tårar hör ju till bröllop. Det är en psalm som vi alla har sjungit och hört så många gånger ;-). Vi övade på att stå framme vid altaret och läsa lovorden, det var mäktigt och lite märkligt. Vi blev båda lite fnittriga trotts att det bara var vi och prästen!

Ringen är beställd så nu är allt verkligen klart. En virvla från Schalins ska det bli men i vitt guld.

  
 I dag kom första bakslaget, om man får kalla det för det. Jag lämnade in min bröllopsklänning så att den kan sys upp. Jag var vist ute i sista sekund :(. Jag får klänningen nästa onsdag och det är väl inte hela världen, men priset!!!!!!!!!!!! 1500:- för att sy upp den. Det är ju typ en tredje det av vad hela klänningen kostade....

Detta är dock första motgången så ja, ja det får väl gå.

Nu ska jag mysa med min familj! Ha en bra kväll! Å, förresten, jag fick VG på min första tenta på FEI :)!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar