söndag 25 december 2011

Long time no see

Hej

Förlåt min långa frånvaro, det har varit mycket. Ha ha börjar nästan låta som ett skämt :). Men december som annars brukar vara hysterisk har varit galen. Allt det vanliga plus flytten. Nu är vi i alla fall på plats och har kommit hyfsat i ordning. Hade tänkt lägga upp lite bilder men de jag tagit med mobilen var sååå dåliga. Hittade kameran i en kartong i går så jag ska ladda den idag och ta bilder i kväll.

Hur som helst så har vi hunnit bo in oss en tag nu och vi trivs verkligen så bra. Helt underbart att ha ett eget hus att husera runt i och inga galna grannar som smäller i dörrar och väggar!!!

Vi tar det VÄLDIGT lugnt med inredningen och låter allt få växa fram. Vi har ju en hel del idéer och små projekt som vi vill ta tag i. Nu är vi lediga så vi får se om vi hinner.

Jag har även hunnit med en kryssning där mängder av julklappar inhandlades. Det var med några kollegor och det var riktigt trevligt. Köpte en ny foundation som jag vill tipsa om, den är GRYM. Täcker super och låter min torra hud andas och är återfuktande. Den kommer från Guerlain och är en mineral foundation.
I går var det julafton. Vi var hos mamma och pappa och oj vilka julklappar det blev. Barnen blev så bortskämda. Fast jag måste nog säga att jag och N blev det med. Av mamma och pappa fick vi pengar, alldeles för mycket. Av lillebror och Ellan fick vi presentkort på Ikea, kan inte bli bättre!!! Vi hade köpt ett Nintendo 3Ds eller vad det heter till Moa hon höll på att hoppa ur brallorna av förtjusning. Hon blev inte mindre glad när hon fick en mini laptop av mina föräldrar. En sån som jag skulle velat ha...
Av min fina N fick jag en parfym. Jag spanade på den på båten men var för snål för att köpa den. Tack bästa N!!!
Idag kommer bästa svärmor på julmiddag :). Dags att dra igång förberedelserna. Ska se om jag hinner lägga upp lite husbilder i kväll.

Stora julhälsningar från mig till er!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar