fredag 4 november 2011

Operation

Hej!

Har inte haft ork att skriva, det har varit mycket (som vanligt) men den här veckan även en operation.
Operationen gick bra, visste dock inte att jag skulle sövas fören jag vankade :S. Men den gick bra och bästa N fanns där. Tyvärr blev dom inte klara så en ny operation är bokad till den 17/11, *suck*. Blev även ombedd att uppsöka vårdcentralen och lämna prover för en annan åkomma och det ska jag göra på måndag. Kan inte min kropp bara fatta att jag inte riktigt har tid... Eller är det så att det är min hjärna som ska fatta att kroppen inte orkar med...
Ja, ja det blir nog bra. Ska börja flyttpacka nu oxå har inte haft ork för det i veckan, har mest bara legat i soffan och svullat choklad och tyckt synd om mig själv. Det här känns som ett jävla skit problem ;-).

Nä var tog den positiva energin vägen. Ska genast gå och leta efter den.

Ha en bra helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar